با خرید فالوور به اکسپلور بروید

رفتن به اکسپلور اینستا

قرار گرفتن پست شما در اینستاگرام معادل یک شبه پولدار شدن و یا تبلیغ کسب و کار شما در شبکه اجتماعی اینستاگرام است. هرچه تلاش و کوشش شما بیشتر باشد شانس قرار گرفتن پست شماهم در اکسپلور بیشتر است. یکی از روش ها برای قرار گرفتن پست شما در اکسپلور، فالوور های بالا و تعداد لایک های بالاست. اگر به مخاطبان خود گوش دهید و اهمیت قائل شوید میتوانید نظرشان را به خود جلب کنید .
با این کار تبلیغ خود به خودی انجام میگیرد.
با مقاله  با خرید فالوور به اکسپلور بروید همراه باشید.

تبلیغ خود به خودی برای رفتن به اکسپلور یعنی چه؟

یعنی با اهمیت دادن ب نظرات و گوش کردن ب مخاطبان باعث رضایت مخاطب میشوید .
این رضایت میتپاند ب یک تبلیغ تبدیل شود ، مثلا همان مخاطب پیج شما را به اشنایان خود معرفی میکند. هرچه تعداد لایک و فالوور شما بالا باشد شانس بیشتری خاهید داشت. امروزه همه ی کسب و کار ها نیاز به دیده شدن و تبلیغ دارند. گاهی اوقات دیده شدن نیاز به کمی تغییر دارد. با قرار گرفتن فیلم یا عکس(پست) در اکسپلور تعداد لایک ها و بازدیدهای شما به راحتی می تواند از حد هزار لایک و بازدید عبور کند. به فرض اینستاگرام یک بازار است، و اکسپلور میتواند یک مغازه در یکی از بهترین جاها و در پر تردد ترین بخش های این بازار باشد. هرچه مغازه شما در معرض دید باشد بهتر دیده میشوید و با بهتر دیده شدن بهتر شناخته میشوید.

یکی از راه های دیگر برای رفتن به اکسپلور این است ک پیج خود را از حالت خصوصی خارج کنید. بطور مثال اگر حرفه ای دارید مانند طراحی و گرافیک میتوانید پیج خود را از حالت خصوصی ب گرافیک و دیزاین تغییر دهید. راه دیگر این است ک هواستان ب زمان باشد. زمانی ک شما پست میذارید ب این فک کنین ک چقد احتمال دارد پست شما دیده شود…؟!
وقتی پست یا استوری بگذارید که حس می کنید مردم وقت آزاد دارند


امیدواریم مقاله  با خرید فالوور به اکسپلور بروید برای شما مفید بوده باشد.

برای مطالعه سایر مالب به بلاگ مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست بازپرداخت

سوالی دارین؟ در واتس اپ گفت و گو کنین.
گفت و گو در واتس اپ
سلام! برای چت در WhatsApp روی پشتیبان آنلاین کلیک کنید.
معمولا در عرض چند دقیقه پاسخ می دهیم.
طراح سایت: پارسینه وب