خرید فالوور فیک اینستاگرام

مزیت خرید فالوور فیک اینستاگرام

اگر یک صفحه تجاری دارید و قصد فروش محصولات خود را دارید، در مرحله ی اول احتیاج به فالوورهای فیک دارید. این فالورها صرفا فقط برای بالا آمدن تعداد دنبال کننده های شما هستند و هیجگونه فعالیتی اعم از لایک، کامنت، ویو ندارند. با توجه به اینکه شما برای فروش محصولات خود نیازمند توجه کاربران هستین فالوورهای فیک میتوانند راه حل مناسبی برای شما باشند.

خرید فالوور فیک اینستاگرام یک راه‌ حل بسیار عالی برای جلب توجه کاربران است.

هنگامی که کاربری وارد یک صفحه می ‌شود ، در نگاه اول تعداد فالوورها نظرش را جلب می ‌کند و در مرحله بعد به سراغ مطالب می ‌رود. اگر تعداد فالوورهای شما کم باشد ، ممکن است پست ‌های شما را مشاهده نکند یا حس خوبی نسبت به آنها پیدا نکند!

حال فرض کنید تعداد دنبال ‌کنندگان صفحه شما زیاد باشد ؛ با وجود آن ‌که تعداد زیادی از آنها فالوورهای فیک هستند ، اما حس خوبی در کاربر ایجاد می‌ کند و به سراغ پست ‌های شما می ‌رود. اگر پست ‌هایتان از کیفیت خوبی برخوردار باشد ، صفحه شما را دنبال می ‌کند و می ‌توانید آنها را به مشتری تبدیل کنید.

در بحث رقابت نیز اگر دو صفحه با محصول مشابه وجود داشته باشند و کاربر قصد خرید آن محصول را داشته باشد ، راحت‌ تر می ‌تواند به صفحه ‌ای که تعداد دنبال‌ کننده بیشتری دارد اعتماد کند.

فالوورهای قیک به تنهایی کافی نیستند.

 این را فراموش نکنید: فالوورهای فیک فقط برای جلب توجه کاربران به شما کمک میکنند اگر میخواهید موفق به فروش محصولات خود شوید باید به خاطر داشته باشید که محتوای پیج بسیار مهم است. قطعا کاربر پس از دیدن تعداد فالورهای شما سراغ پست های شما می رود و اگر از پست های مناسبی استفاده نکرده باشید، آن ها را از دست خواهید داد.

فالوور فیک و عدم تعامل

تعامل یکی از مهم ترین بخش های اینستاگرام است. تعامل در اینستاگرام در واقع مجموع لایک، کامنت و سایر فعالیت‌های کاربران هر پیج برای پست‌های آن می‌باشد و همانظور که  اشاره شد فالوورهای فیک هیچگونه فعالیتی ندارند و این موضوع به این معنی است که اگر شما فقط به فالوورهای فیک اکتفا کنید، پست هایتان لایک، کامنت و ویو نخواهند داشت و حتی اگر از لایک و کامنت های فیک هم استفاده کنید در کسب و کارتان رونق چندانی بوجود نمی آید چون در اصل پیج شما تبدیل به پیجی فیک میشود و در واقع نمیتوانید مشتری های زیادی را پیدا کنید .

بنابراین در نظر داشته باشید که شما برای جلب نظر کاربران به فالوورهای فیک احتیاج دارید اما این فالوورها به تنهایی کافی نیستند.

ایران فالور24 به شما پیشنهاد میکند علاوه بر خرید فالوورهای فیک از فالوورهای واقعی هم استفاده کنید.

با ایران فالور24 راه صدساله را یک شبه طی کنید!

ایران فالوور24 با اراىه خدمات با کیفیت:

  •  فالوور

  • لایک اینستاگرام

  • ویو اینستاگرام

  • ویو IGTV

  • کامنت

  • رای استوری

  • ممبر فیک کانال تلگرام

به همراه تضمین کامل خدمات (با توجه به توضیحات )و پشتیبانی 24 ساعته به شما کمک میکند تا پیجی حرفه ای داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست بازپرداخت

سوالی دارین؟ در واتس اپ گفت و گو کنین.
گفت و گو در واتس اپ
سلام! برای چت در WhatsApp روی پشتیبان آنلاین کلیک کنید.
معمولا در عرض چند دقیقه پاسخ می دهیم.
طراح سایت: پارسینه وب