از زمانی که استوری (Story) اینستاگرام توانست نظر ادمین پیج های این شبکه اجتماعی را بعنوان یک قابلیت برای افزایش فالوور جلب کند، خرید بازدید استوری ایرانی نیز بعنوان یک روش برای افزایش پیشنهاد استوری به کاربران، مورد توجه این عزیزان قرار گرفت.

اینستاگرام، استوری هایی را که بازدید بالایی دارند با احتساب فاکتورهای موجود در الگوریتم پیچیده و راز آلود خود به کاربران اینستا پیشنهاد می کند. حتما تا کنون به این مورد که استوری پیج های فعال ایرانی را که دنبال نمی کنید، به صورت تصادفی مشاهده کرده اید!

یکی از دلایل این اتفاق تصادفی، ارتباطات مشترک بین شما و فالوورهای پیجی است که اینستا، استوری آن را به شما پیشنهاد می دهد. اما یک دلیل مهم تر نیز وجود دارد.

به دلیل اینکه شما از لوکیشن ایران در اینستاگرام فعال هستید، استوری هایی که به شما پیشنهاد بازدید آن داده می شود نیز اکثرا در پیج های ایرانی منتشر شده اند.

شاید باور این موضوع که بیشتر این پیج ها از روش خرید بازدید استوری ایرانی برای گسترش دامنه ویو Story های خود بهره می گیرند، دشوار باشد. ولی واقعیت این است که این پروفایل ها از این روش برای افزایش بازدید استوری خود استفاده می کنند.

اما نکته مهم تر، استفاده از سایتی است که برای بالا بردن آمار ویو استوری ایرانی، از پروفایل های واقعی ایرانی و فعال اینستا بهره می گیرد. در اصل عامل اصلی در تجربه خرید موفق ویو ایرانی برای Story، خریداری پکیج های چنین سایتی است.

تاثیرخرید بازدید استوری ایرانی و رفتن به اکسپلور

به تازگی اکسپلور را بررسی کرده اید؟ ایا متوجه تغییرات آن شده اید؟ اگر نه، ادامه این متن را مطالعه کنید. ستونی کشیده به اندازه نصف ویدیو های IGTV و دو برابر پست های عادی را به تازگی در اکسپلور مشاهده می کنیم.استوری ها به اکسپلور راه یافته اند. این یعنی دو چندان شدن اهمیت Story های اینستا. حالا به همان اندازه که ویو ویدیو از طریق Explore و همچنین بازدید پست های معمولی اهمیت دارد، دو برابر آن را می توان برای استوری اینستاگرام متصور بود.این بخش از اینستا، به خودی خود دارای جذابیت بالایی هم برای بازدید کنندگان ایرانی و هم برای ادمین پیج ها داشت زیرا یکی از بهترین راه های جذب فالوور و تبدیل آن ها به مشتری است و حالا با ورود به اکسپلور نیز جذابیت آن بیشتر از قبل می باشد.

یکی از مزایای خرید بازدید استوری ایرانی از سرور اختصاصی ایران فالوور24، ورود Story های شما به قسمت Explore اینستاگرام می باشد. به دلیل اینکه ما برای افزایش ویو استوری از پروفایل های به معنای واقعی، فعال و ایرانی استفاده می کنیم، بازدید ها نیز از دید الگوریتم این شبکه اجتماعی، کاملا واقعی به نظر می رسد و همین امر سبب رفتن استوری های شما به اکسپلور و جذب مخاطب می شود.

با ایران فالوور 24 بدرخشید.

Iranfollower24.com

نگاهی به دیگر خدمات اینستاگرام و تلگرام ایران فالوور 24

  • خدمات فالوور
  • لایک اینستاگرام
  • ویو اینستاگرام
  • ویو IGTV
  • کامنت
  • رای استوری
  • ممبر فیک کانال تلگرام