ایا خرید لایک ضروریه ؟

آیا خرید لایک ضروریه ؟

ایا خرید لایک ضروریه ؟

شاید برای شما هم این سوال پیش اومده باشه که ایا خرید لایک ضروریه ؟

با لایک میتونین به کاربرا نشون بدین که چقد پستاتون و کسب و کارتون بین کاربراتون محبوبه و قابل پسنده. هرچی محبوبیت و پسند بیشتر شناخته شدن و جا افتادنم بیشتر.
همون ضرب المثلی ک میگه هرکه بامش بیش برفش بیش تر.

ضروری بودن خرید لایک

خرید لایک ضروری نیس!!!
ولی گزینه ای هم نیست که بشه ازش گذشت شما باید کنار خرید تعداد محدودی از لایک ها کاری کنین که تعداد لایک ها با فالووراتون باهم زیاد بشه . چون تعداد لایک و تعدا فالوور نباید باهم اختلاف زیاادی داشته باشن چون میتونه نشون دهنده این باشه که شما از فالوورای فیک استفاده میکنین و باعث ریزش فالووراتون بشه. لایک ضروریه چون میتونین با تعداد بالای اون فالوورای زیادی جذب کنین و وقتی ام که فالوورای زیادی جذب کردین پستتون میره تو قسمت اکسپلور و یه تبلیغ تپل مپل میکنین از کاراتون و کسب و کارتون. خرید لایکم مثل خرید فالووره نباید زیاده روی کنین فقط یه تعداد محدودی بخرید و سعی کنین حداقل نصف همون اندازرو با تلاش خودتون به تعداد لایک های خریداری شدتون اضافه کنین.

راهنمای خرید لایک

سعی کنید تعداد لایک های پستاتونو همیشه چک کنین .
چون میتونید بفهمید که کدوم پست شما بیشتر از همشون بهتره و تو پست بعدی کاری کنین که تعداد لایک ها از پست قبلی بیشتر بشه و پست جدید بهتر و جذاب تر از پست قبلی باشه. تعداد لایک ها تو پست هایی که مربوط به مشتریه اگه زیاد باشه یعنی نشون میده که کاربراتون چقد از فعالیاتتون راضی ان. یه راهی که میتونه تعداد لایکارو افزایش بده اینه که هر از چندگاهی یه پستی بزارید که فان باشه و نزاره کاربرتون خسته بشه از دنبال کردنتون، چون بیشتر لایک ها و ویو ها مربوط میشه به پست و پیج های فان و خنده و سرگرمی. خرید و افزایش لایک مثل پله یکی مونده ب اخر موفقیته، چرا؟…

چون شما با خرید و افزایش لایک هم تعداد ویو و هم تعداد فالووراتون رو افزایش دادین و اون پله رو رد کردین و رسیدین به پله ی اخر یعنی اکسپلور. تنها راه رسیدن به اکسپلور تعداد لایکه که هم فالوورا و هم ویو پیجو افزایش بده وبرسه ب اکسپلور. شما اگه به هر نحوی که ممکن نیس پستتونو بدون اهمیت ب لایکها و فالوور ها و ویو ها تو قسمت اکسپلور قرار بدین به نتیجه ای نمیرسین چون یه پله ی مهم از پله های موفقیت اینستاگرامو جا گذاشتین و رد کردین.

نکته مهم

یه نکته مهم دیگه هست :
اونم اینکه پیج شخصی که توش عکسا و فیلم های شخصی پست میشه سخت تر از پیج کسب و کاری میتونه لایک جمع کنه و افزایششون بده و جدا از اون زیاد اهمیتی نداره فقط ارزشش انقدریه که با رفیقا تو فک و فامیل پیش اشناها پز داد با تعداد لایکا ولی تو پیج مربوط ب کسب و کار لایک یکی از مهم ترین عاملای موفقیت و تبلیغ موثر میتونه باشه و هست .پس تعداد لایک ها برای جا افتادن و دیده شدن و شناخته شدن خیلی تاثیر داره و ضروریه. هم خرید و هم تلاش تو راه افزایش لایک میتونه پست مربوط به شغل و کسب و کار شمارو تو قسمت اکسپلور نشون بده و بتونه براتون تبلیغات موثری انجام بده.


برای خرید لایک همین حالا اقدام کنید

برای ثبت سفارش کافیه به بخش محصولات برین

توی بخش بلاگ کلی مقاله متنوع دیگه براتون آماده کردیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست بازپرداخت

سوالی دارین؟ در واتس اپ گفت و گو کنین.
گفت و گو در واتس اپ
سلام! برای چت در WhatsApp روی پشتیبان آنلاین کلیک کنید.
معمولا در عرض چند دقیقه پاسخ می دهیم.
طراح سایت: پارسینه وب