خرید لایک اینستاگرام

خرید لایک اینستاگرام

در این مقاله سعی مجموعه ایران فالوور 24 برا این است تا شما همراهان همیشگی را با تمام ابعاد فرآید خرید لایک اینستاگرام آشنا کنیم.

اینستاگرام ، مرجعی برای درآمد زایی

خرید لایک اینستاگرام

شکی نیست چنانچه صاحب کسب و کاری باشید و یا اینکه دانش خوبی داشته باشید می توانید از شبکه های اجتماعی بخصوص اینستاگرام که یک پلتفرم رایگان است ، به چشم منبع درآمد خود نگاه کنید.

در حالت کلی افراد در شبکه های اجتماعی و بخصوص اینستاگرام بصورت آنلاین گشت و گذار می کنند. و به دنبال مطالب آموزنده و یا مطالب و موضوعات خاص می گردند.تعداد زیادی از مشاغل و سازمان ها  این اعتیاد روز افزون مردم را فرصتی جهت تبلیغات محصولات و خدمات و مشاغل خود استفاده می بینند. برخی از این شرکت ها و سازمان ها خودشان با راه اندازی یک پیج اینستاگرام و برخی با سپردن تبلیغاتشان به افرادی که موفق به جذب فالوور زیاد شده اند  ، سعی در درآمدزایی دارند.

تا همینجا می توان این نتیجه را گرفت که شما هر چقدر حضور بیشتری در اینستاگرام داشته باشید و افراد بیشتری صفحه شما را که نمادی از کسب و کار شماست بشناسند ، طبیعتا درآمد شما نیر بالاتر خواهد بود!!!

اما چگونه می توان به پیشرفت یک صفحه اینستاگرامی سرعت بخشید ؟

از کجا لایک بخریم
خرید لایک اینستاگرام

این امر امروزه چنان مهم شده که شاید حتی بتوان آن را دانشگاه ها تدریس کرد.

موضوع تا حدی پیشروی کرده که  افرادی به عنوان کارشناسان اینستاگرامی و به صورت تخصصی آموزش هایی برای افزایش بازدید از پیج و … آماده می کنند و به فروش می گذارند.در حالت کلی شما می توانید با یک سری راهکار که در ادامه مروری کوتاه بر آن ها خواهیم داشت به پیشرفت پیج خود کمک کنید ، یا از خدمات اینستاگرامی مانند خرید فالوور ، خرید لایک اینستاگرام  ، خرید کامنت و … استفاده کنید و در ازای آن ها مبلغی را پرداخت کنید.

استفاده کردن یا نکردن از این خدمات پولی بستگی به سیاست شما در راه اندازی و اداره پیج خود بر میگردد ولی باید این نکته را در نظر داشته باشید که با توجه به حجم گسترده رقابت در دنیای بزرگ اینستاگرام ، رشد یک کسب و کار به صورت طبیعی و بدون خرید فالوور ، لایک و … امری بسیار زمان بر خواهد بود.

برای اینکه یک پیج موفق داشته باشید ، کارهای زیر را انجام دهید :

ارسال منظم پست :

اینستاگرام دارای بالاترین سطح تعامل در بین همه کانال‌های رسانه‌های اجتماعی است. فالوورهای پیج اینستاگرام شما در انتظار برقراری ارتباط با شما هستند و شما باید پاسخی برای این انتظار آن‌ها داشته باشید.

بهترین زمینه خود باشید :

شما باید رقبای خود را آنالیز کنید تا ببینید در ارائه خدماتشان چه کم و کاستی هایی دارند تا بتوانید در پیج خود آن ها را پوشش دهید.

  • استفاده عکس های با کیفیت و جذاب
  • استوری های متنوع و مناسب
  • برگزاری مسابقه
  • و ….

خرید لایک اینستاگرام

همانطور که مشخص است ، اسم این مقاله خرید لایک اینستاگرام است.

البته پیش از این در مقالات زیر به زمینه لایک اینستاگرام اشاراتی شده بود :

آیا خرید لایک ضروریه ؟

خرید لایک را فراموش نکنید!

چرا باید لایک بخریم ؟

صحبت های فوق مقدمه ای برای این بود که بدانید اگر می خواهید به موفقیت برسید و در عین حال در زمان نیز صرفه جویی کرده باشید ، بهترین راهی که امروزه برای حل این مسئله پیشنهاد می شود ، استفاده از خدمات اینستاگرامی نظیر خرید لایک است.حال بیایید این موضوع را تخصصی تر بررسی کنیم.

لایک اینستاگرام چیست ؟

لایک اینستاگرام
خرید لایک اینستاگرام

عبارت لایک در لغت به معنی دوست داشتن و یا پسندیدن می باشد .

و در اصل هنگامی که شما یک پست را در اینستاگرام لایک می‌کنید درواقع با این کار در حال ابراز خود نسبت به آن پست از طریق عمل لایک کردن می باشید. اما خب امروزه این عمل ساده که با دوبار تاچ کردن یک پست به سادگی قابل انجام است فراتر از این این تعریف ساده است که ما ارائه کردیم و می تواند با کم و زیاد شدن اعتبار یک صفحه را دستخوش تغییر کند.

الگوریتم اینستاگرام در رابطه با لایک

برای اینکه ضرورت خرید لایک اینستاگرام را بیشتر درک کنید توجه شما را ادامه مطلب جمع می کنیم :

تصور کنید پیجی که تاسیس کرده اید ، مثلا 500 نفر فالوور یا همان دنبال کننده دارد.  اگر شما پستی درون صفحه‌ی اینستاگرام خود به اشتراک بگذارید ، طبق الگوریتم جدید اینستاگرام که دچار تغییرات شده و مدتی است تعامل محور می باشد ، این پست در گام اول به تمام فالوور‌های شما که همان 500 نفر هستند نمایش داده نخواهد شد !!!

بلکه طبق الگوریتم اینستاگرام این پست در ابتدای زمان انتشار  فقط به 10 درصد از فالوور‌های شما نمایش داده می‌شود. اگر  فالوور‌های شما که پست برای آن ها به نمایش در می آید در ساعات اولیه‌ای که شما پست را منتشر کرده‌اید عکس‌العملی مانند لایک کردن و یا کامنت گذاری را بر روی پست شما اعمال کنند، طبق فعالیت این الگوریتم با ادامه‌ی این روند پست شما به همه و یا اکثر فالوورانتان نمایش داده می‌شود.

اینجاست که ضرورت خریدن لایک اینستاگرام بیش از همیشه خود نمایی می کند . اگر طبق زمان بندی و به صورت هدفمند و برنامه ریزی شده برای پست ها و صفحه خود لایک بخرید ، می توانید باعث شوید تا پست شما برای افراد بیشتری به نماش در بیاید و تعامل کاربران را با پست خود بیشتر کنید.این موضوع حتی می تواند راهگشای شما برای ورود به صفحه اکسپلور اینستاگرام باشد.

انواع لایک برای خرید

برای خرید لایک چندین عامل را باید در نظر گرفت ، در واقع همین عوامل بر هزینه نهایی نیز دخیل هستند :

اصلی ترین نکته برای خرید لایک اینستاگرام برای افراد مقیم در ایران ، ایرانی بودن یا نبودن لایک می باشد. ممکن است هنگام خرید لایک ، با عبارت لایک ایرانی مواجه شوید . این بدان معناست که لایک هایی که برای پست شما ثبت می شوند ، توسط اکانت های افراد ایرانی با نام آی دی ایرانی صورت خواهد پذیرفت . در کنار لایک ایرانی اینستاگرام امکان خرید لایک خارجی اینستاگرام نیز مهیاست که به دلیل خارجی بودن و اینکه معمولا اکانت های خارجی فیک هستند ، قیمت تمام شده آن پایین تر خواهد بود.

منطقی ترین راه که توسط تیم ما نیز پیشنهاد می شود خرید لایک ایرانی اینستاگرام است ، چرا که علاوه بر اینکه اینستاگرام اهمیت بیشتری به آن می دهد ، اگر کاربری محض کنجکاوی به چک کردن اکانت هایی که پست شما را لایک کرده اند بپردازد ، به این مساله که شما از لایک های فیک استفاده می کنید ، شک نخواهد کرد.

از طرفی باید به مدت زمانی که فرآیند انجام سفارش شما طول می کشد توجه کنید . معمولا در هنگام ثبت سفارش باید به این موضوع اشاره شود . یک مجموعه خوب همواره در تلاش است تا با کوتاه ترین

از کجا لایک اینستاگرام بخریم ؟

امیدواریم به این نتیجه رسیده باشید که خرید لایک اینستاگرام یک مورد تخصصی است و می تواند نتایج خارق العاده ای را به دنبال داشته باشد.در همین راستا باید برای تهیه خدمات اینستاگرامی ، یک مرجع مطمئن نیز بشناسید تا بتوانید با خیالی آسوده به خرید لایک اینستاگرام ، کامنت اینستاگرام و فالوور اینستاگرام بپردازید.

تیم آیم فالوور 24 با داشتن سابقه طولانی در این زمینه و اولویت قراردادن کیفیت سفارشات انجامی برای مشتریان ، برای انجام درخواست های شما آماده خدمت رسانی می باشد.


برای نمونه برخی از محصولات خرید لایک اینستاگرام را در ادامه مشاهده می کنید :

جهت مشاهده تمام محصولات مرتبط با خرید لایک اینستاگرام اینجا کلیک کنید.

سایر خدمات و محصولات اینستاگرامی را در بخش فروشگاه  سایت ایران فالوور 24 ببینید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست بازپرداخت

سوالی دارین؟ در واتس اپ گفت و گو کنین.
گفت و گو در واتس اپ
سلام! برای چت در WhatsApp روی پشتیبان آنلاین کلیک کنید.
معمولا در عرض چند دقیقه پاسخ می دهیم.
طراح سایت: پارسینه وب