خرید کامنت رندوم

خرید کامنت رندوم
حراج!

خرید لایک اینستاگرام

خرید لایک اینستاگرام | خرید لایک

تومان4,000تومان250,000

خرید لایک اینستاگرام

خرید لایک اینستاگرام خارجی

تومان9,000تومان180,000

خرید کامنت راهی برای پیشرفت پیج شما

اگر شماهم جزء افرادی هستید که از رسانه ی پر مخاطب اینستاگرام برای کسب و کار استفاده میکنید نباید از تاثیر کامنت ها بی خبر بمانید، ما در این مقاله شما را با مزایای کامنت و دلایل ضروری بودن خرید کامنت در اینستاگرام آشنا میکنیم.

همانطور که میدانید اینستاگرام یکی از پرطرفدارترین رسانه های اجتماعی است و همین امر آن را به بستری مناسب برای کسب و کار تبدیل کرده است. در این بین موج عظیمی از کاربران به سمت استفاده از اینستاگرام برای رونق دادن به کسب و کارشان کشیده شده اند و بسیاری از کاربرانی هم که محصولی برای ارائه ندارن با به اشتراک گذاری اخبار و پست های پر مخاطب و برخی با اشتراک گذاری مهارت هایشان و آموزش آن و برخی دیگر با به اشتراک گداری عکس و ویدئوهای شخصی خودشان از این رسانه ی پرمخاطب درآمد کسب میکنند و این موضوع عرصه ی رقابت را تنگاتنگ میکند و برای رشد در این فضا شمارا نیازمند راه کارهای جدید و اصولی میکند.

راه یافتن به اکسپلور سبب درخشیدن شما می شود.

اکسپلور همان بخش سرچ یا ذره بین در اینستاگرام است که طبق آمارهای گرفته شده پرطرفدارترین بخش اینستاگرام است و این بدین معناست که اگر شما بتوانید پست های خود را وارد اکسپلور کنید از شانس زیادی برای بدست آوردن فالوور و تبدیل آن ها به مشتری  برخوردار هستین.

حتما این سوال برایتان پیش آمده است  که چگونه وارد اکسپلور شویم ؟

لایک و کامنت به معنای تعامل مخاطب است. یعنی پست های شما به قدری ارزش دارد که کاربران روی آن وقت می گدارند،آن را میپسندند و نظر می دهند. اما شما برای جمع آوری لایک و کامنت نیازمند کمک دیگری هستید تا مخاطبین شمارا راغب به لایک کردن و نظردادن بکند. شما می توانید با استفاده از خرید لایک و کامنت پست های خود را به اکسپلور بکشانید علاوه بر آن اگر تعداد کامنت های شما زیاد باشد مخاطبین پیجتان هم انگیزه ی نظر دادن پیدا میکنند که خود این مسئله بسیار به نفع پیج شما خواهد بود. شما با این روش نظر مخاطب های واقعی هم دریافت خواهید کرد.

استفاده از کامنت های رندوم

استفاده از کامنت های رندوم برای آن دسته از پیج هایی مناسب است که در مرحله ی اول زیاد بودن کامنت برایشان اهمیت دارد،این کامنت ها اکثرا برگرفته از بیشترین کامنت ها و ایموجی هایی است که کاربران زیاد از آن استفاده میکنند و لازم به ذکر است که این کامنت ها از قبل چک شدن و با دقت گلچین شدن و توهین یا حرف های نامربوط در آن ها وجود ندارد.

اگر میخواهید کامنت هایی که می گذارید مرتبط با محصولی که داررید باشند باید از کامنت های سفارشی استفاده کنید اما تاثیر کامنت های رندوم را نادیده نگیرید. همانطور که میدانید در زیر پست ها اغلب کامنت های غیر مرتبط با نوع پست مشاهده می شود واگر شما فقط بخواهید کامنت هایی را سفارش دهید که مرتبط با محصولتان است سبب این می شود که به کاربر این حس دست بدهد که شما کامنت ها را گلچین کرده اید. پس حتما در پست هایتان از کامنت های رندوم استفاده کنید.


جهت مطالعه سایر مالب به بلاگ مراجعه نمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست بازپرداخت

سوالی دارین؟ در واتس اپ گفت و گو کنین.
گفت و گو در واتس اپ
سلام! برای چت در WhatsApp روی پشتیبان آنلاین کلیک کنید.
معمولا در عرض چند دقیقه پاسخ می دهیم.
طراح سایت: پارسینه وب