مشاهده همه 8 نتیجه

خرید لایک اینستاگرام

خرید لایک اینستاگرام ایرانی

امروزه خرید لایک ارزان یکی از بهترین راه های افزایش لایک اینستاگرام به شمار می آید که البته بسیاری از کسب و کار های فعال در اینستاگرام نیز از این روش استفاده نموده اند. اما سوالی که شاید برای بسیاری از کاربران اینستاگرام پیش آمده باشد، این است از چه راه هایی می توان اقدام به افزایش لایک اینستاگرام نمود

جستجوی کلماتی مانند خرید لایک سریع ، خرید لایک آنی ،خرید مولتی لایک اینستاگرام ،خرید لایک اینستاگرام ارزان ، خرید لایک خارجی ، خرید لایک ایرانی و… نشان دهنده این است که افزایش لایک چقدر برای صاحبین پیج ها اهمیت دارد که به دنبال خرید لایک اینستاگرام می باشند.

برای سفارش پیج یا اکانت الزامی هست که عمومی باشد.

دلیل خرید لایک اینستاگرام چیست؟

مطمئنا تا حالا، واژه لایک اینستاگرام یا خرید لایک ایرانی اینستاگرام را شنیده اید.
لایک یا همان خوش آمدن از چیزی، در اینستاگرام به شکل یک قلب قرمز رنگ به نمایش در آمده است. اگر از پست یک کاربر اینستاگرام خوشتان آمد، می توانید با لمس کردن دکمه لایک و یا با دبل کلیک (دو بار لمس کردن یا فشردن چیزی به شکل سریع و پشت سر هم) کردن روی آن پست، ابراز علاقه خود را نسبت به یک پست، نشان دهید.

علامت لایک، یک شکل قلب سفید است که با لایک کردن، به رنگ قرمز در می آید.

خرید لایک اینستاگرام
خرید لایک اینستاگرام

همانطور که بالاتر اشاره شد، لایک کردن به نشانه ابراز علاقه شما نسبت به پستی است؛ پس وقتی پستی را لایک کنید، تمام فالوور های یک کاربر اینستاگرام، متوجه می شوند که شما آن پست را لایک کردید و حتی می توانند تعداد لایک های یک پست را ببیننداگر شما قصد دارید که کسب و کاری را در دنیای اینستاگرام بر هم بزنید و یا اگر دوست دارید به یک شاخ اینستاگرام تبدیل شوید، نیاز به لایک های بالا برای یک پست دارید.با لایک های بالای یک پست، توجه کاربران به پست شما جلب می شود و حتی ممکن است پست شما با تعداد لایک های بالا، به بخش اکسپلورر (در مقاله های قبلی توضیح دادیم) برود.پس طبق گفته ها، نتیجه می گیریم که لایک، بسیار بسیار مهم است و قطعا، مردم پستی با تعداد لایک های پایین را لایک نمی کنند و خریدن لایک، امری واجب است.

راههای موفقیت در اینستاگرام را بخوانید

نحوه خرید لایک اینستاگرام

خرید لایک خارجی اینستاگرام یکی از راه هایی است که می توانید با آن به مخاطبان این ذهنیت را بدهید که پیج شما ، یک پیج محبوب است. حال اگر کسانی که پست شما را لایک کرده باشند ، تماما ایرانی باشند ، به این معنی است که شما واقعا محبوب هستید و از لایک های فیک استفاده نمی کنید.

شما می توانید به راحتی با اضافه کردن  محصول به سبد خرید و تکمیل سفارش به سرعت لایک را دریافت کنید

خرید لایک اینستاگرام

خرید 200 لایک خارجی اینستاگرام

تومان6,000

خرید لایک اینستاگرام

خرید 500 لایک ایرانی اینستاگرام

تومان20,000

خرید لایک اینستاگرام

خرید 500 لایک خارجی اینستاگرام

تومان15,000
تومان12,000تومان90,000
حراج!

خرید لایک اینستاگرام

خرید لایک اینستاگرام | خرید لایک

تومان4,000تومان250,000

خرید لایک اینستاگرام

خرید لایک اینستاگرام خارجی

تومان9,000تومان180,000

خرید لایک اینستاگرام ایرانی با کیفیت و خارجی در کوتاه ترین زمان ممکن و با کیفیت بالا ، از خدمات ارائه شده توسط مجموعه لایک اینستاگرام ایران فالور24 می باشد

درخواست بازپرداخت

سوالی دارین؟ در واتس اپ گفت و گو کنین.
گفت و گو در واتس اپ
سلام! برای چت در WhatsApp روی پشتیبان آنلاین کلیک کنید.
معمولا در عرض چند دقیقه پاسخ می دهیم.
طراح سایت: پارسینه وب